Ftmskry Kizlar hep görüyorum postlarda kime denk gelsem hep erkek diyor 😁12+6yiz haftaya kontrolümüz var bakalim gorebilirsek bizimkide mi erkek😇tabi farketmez saglikli olsunda
Calyipso Ftmskry benimde erkek 😂 bu sene büyük ihtimal erkek senesi,cevremdekilerinde genişleri erkek olcakmis 🙈 elleri ayakları düzgün olsun sağlıklı olsunlarda cinsiyeti önemli değil
Sezgin Ftmskry bencede bu sene erkek senesi yaa forumda kız bebek anneleri de var ama en çok erkek var sanki. Benimde erkek😍😍
Esomami Ftmskry inanma bence oyle seylere cin takvimi sene olarak hersey kiz ama benim bebegm erkek yani inanmiyorm oyle seylere 🤣🤣
ozlemmates Evet canım bu sene erkek senesi galiba :) Benim 23+1 haftam erkek bizimde.Ayrıca 3 tane arkadaşım hamile benim dışımda onların da erkek :)
Sibellaa Aynen öyle. Benimkide erkek hatta ilk başta kız gibi demişlerdi erkeğe döndü. Çevredende duyuyorum herkes erkek bekliyo.
Pinar38 Ftmskry Allah Allah beni de çevremde ne kadar hamile kadın varsa hepsi kız 😅😅benimki de kız premmmsesim balkızım💕💕