Seyma-23 Kızlar kanz DGO e bebekte indirimdr memnun kalan var mı almayı düsünüyorum. Sürüşü nasıl sizce ?
Sahnedekimadam Kanz markasında genel olarak memnuniyet çok düşük canım.. Tekerlekler çok sorun çıkartıyormuş.Kullananlar tavsiye etmiyor🙏🏼