Hyildiz1 bende de var aynı durum. Eşiniz söylemese iyiymiş. 37. Haftada artık kesin bence ilişkiyi. 😊 Kesif nişasta kokusu gibi bir koku alıyorum ben de. 36+4 benim de. Amniyon sıvısı değildir olsa doğum başlar dedi dün doktorum. İdrar olabilirmiş, hormonlardan kaynaklı da olabilir. Enfeksiyon hissetmiyorum ama şüpheleniyorsaniz ona baktirabilirsiniz