Kızlar merhaba,
Ana sağlıkta aç karnına tahlil yaptırmıştım, açlık şekerim 130 kalmış, doktoruma söyledim şeker sorunu var gibi görünüyor dahiliye git dedi yarın dahiliye gidicem ama korktum biraz bu kalıcı olur mu ya da diyorum bu ara çok yüklendim kendime hamur işi, meyve, tatlı falan ondan mı ay bilemedim 🥺