Aysel_krdg genelde ilk aylarda bir çoğumuzda oluyo canım doktora git ya yerleşme kanaması yada düşük tehdidi diye geçiyor..
Progestan fitil yada iğne veriyolar dinlen istirahat et derler ..
Korkup panik yapma çok yolun başındasın hayırlısı olsun inşallah ..