Canlar dün post açmıştım bebeğimin kalbi durdu diye fakat çok düşük ve kurtaj olduğum için doktorum kendi halinde düşük yaptircaz dedi ilaçlarını bırak dedi kanamanın başlıca Bi kaç gün sonra gel Suni sanciyla düşünün olucak dedi ama korkuyorum ya zehirlenirsem ya bisi olursa bana diye sonucda içimde ölü bir bebek var 8 haftalik sizce evde napabilirim kendiliğinden düşsün diye