Hep burda okurdum acaba benim nasıl olacak diye hep düşünürdüm şimdi meleğim yanımda uyuyor.. Sabah 7.45 te yatisim yapıldı bazı işlemlerden sonra 8.45 de sezeryan doğuma alındım ben iğneden falan korktuğum için biraz ağladım ama hiç korktuğum gibi olmadı doktorlarım,hemsirelerim hep yanımda olup elimi tuttular şarkı açıp söylediler beni rahatlatmak için ellerinden gelenleri yaptılar sagolsunlar..🙈🥰 9.05 te kuzumu kucağıma verdiler o anı Rabbim isteyen herkese yaşatsın inşallah 🙏🏼 şuan tek sıkıntım sabahtan beri karnımda kum torbaları var biraz karnım ağrıyor daha ayağa kaldirmadilar inşallah ilk yürümede zorluk çekmem 🙏🏼 Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏼