Sulemsiii Yazmelegi_ kan uyuşmazlığı bizdede var eşimle indirekt coombs testi diye geçiyor annenin kanı bebeğin kanına geçmesi seklinde oluşan birşey erken hftalarda kanama olursa yapılıyor ama yinede test istiyorlar benim oldu kanamam yapılmadı mesela 28. Hftada yapılır denildi ama ben amniyosentez yaptırdım geçen hfta acilden yaptırdım özellerde pahalı iğnenin fiyatı
EymeninAnnesi__ Yazmelegi_ hastanede yaptılar o gün kan uyuşmazlığı olduğunu ögrendik 28 haftalıkken igne vuruldum bide doğumdan sonra 72 saat içerisinde vurdular
incitanesi__ Kan uyuşmazlığının bir testi yokki , bayanın kan grubu negatif erkeğin kan grubu pozitifse kan uyuşmazlığı oluyor bu kadar
Yazmelegi_ incitanesi__ gebelikte öyle değilmiş bebek le anne ye bakıyorlarmis onun için de kan testi alıyorlarmış bu testte indirekt Coombs testiymis
MeltemEA incitanesi__ böyle bir test var ,indirect coombs testi.Eğer erken haftalarda kanama olmazsa 28.haftada iğne vuruluyor.
Azraa33 Yazmelegi_ hiç duymadım öyle bir test benim negatif eşimin kanı pozitif. 28. Haftada ine yapılır ve doğum esnasında doktorlar. Bebekle anne kanına. Bakıyor eğer bebekte pozitif se baba gibi tekrardan ine yapıyorlar
Beyabann38 Yazmelegi_ kan uyuşmazliginiz varsa her ay kan testi istiyo benim doktorum 2. Gebeligim bebegin etkilenip etkilenmedigini kontrol etmek amacıyla yapıyorum bu testi demisti sordugumda
Mihrimah18 Yazmelegi_ dün yaptırdım canım, 7 haftalıgım ama lekelenmem oldu, daha önce kayıplarmmvar, doktor indirect combs yaptı negatif geldi iğne yaptı. Lekelenmen vs var ise yaptırmanı tabsiye ederm. İlk cocukta önemli değil ama sonraki cocuklaeda önemli.
Humeyraeslem1 Yazmelegi_ bu eğer bir doğum veya düşük geçirmişseniz yapılır uyusmazlik ignesi yaptirmamişsaniz şayet
Bircandeniz Azraa33 bende duymadım bende de kan uyuşmazlığım var doktorum ilk kontrolde kn gruplarını sordu uyuşmazlık var iğne olacaksın dedi şehirdışında olduğum için yaşadığım yerde haftası gelince aşı oldum. Doğumda bebeğin kan grubuna bakacaklar ona göre tekrar iğne yapacaklar diye biliyorum
minikmelegim_ 7 haftalıkken bu test için kan verdim ikinci gebeliğim. İlkinde bu testi yaptırmış mıydım hatırlamıyorum ama eşim yaptırdık diyor
Yazmelegi_ Beyabann38 işte şimdi ben test verecekmişm ona göre hareket edecekmişz hangi hastaneye gidiyorsunuz
Beyabann38 Yazmelegi_ diyarbakirdaydım ama simdi kayseriye geldim tekrar gidicem diyarbakıra artık bu ayki testide orda yaptıririm.
[silindi] Yazmelegi_ 8. Haftada leke olunca acile gittim. Kan uyuşmazlığı oldigini söyledim. Beni kadın doğuma yönlendirdiler gece. Hemen indirekt coombs testi yaptılar, çok şükür negatif çıktı. Ama ilerde sorun olmaması için rgoham aşısı yaptılar hemen ☺️
Yazmelegi_ Mihrimah18 indirect combs la indirect titres diye bisey istedi bende de lekenmem şuan yok ama yine de bakalım dedi
selinsmother Yazmelegi_ ben 28 haftamda devlet hastanesine gittim uyuşmazlık olduğunu söyledim indirekt combs testini yaptılar. Ertesi gün sonuç negatif çıktı yani iyi bişey kanlarımız karışmamış sonra yarın gel yatış vericez iğneni yapıcaz dedi. Ertesi gün gittim yatış verdiler öğle yemeği bile verdiler 😂 iğneyi vurdular 45 dk gözetim altında tuttular çıktım 🥰