Tugce-12 Boş gebelik sebebiyle kürtaj oldum canlar doktorların bir kısmı korun diyor bir kısmı korunmaya gerek yok diyor kafam karıştı sizde bu durumu tecrübe edenler var mı ?
designermoms Tugce-12 benim doktorum 2 adet geçene kadar korun demişti biz hemen istemedik ama rahmin kendini toplaması için 2 adet gerekli demişti
arirangg Tugce-12 Canım korunmana gerek yok. Erken haftada kürtaj olmuşsun zaten. Kürtajdan sonraki 15 güne kadar kanaman olur o süreçte hiç ilişki olmamalı. Kanama bitince korunmaya gerek yok.
mercimekkoftesi1 Boş gebelikten dolayı bende kürtaj olmuştum doktor bana 1-1,5 sene korun demişti korunmadım ama hamile de kalamadım. 2 sene sonunda hamile kalmışım kızım 19 aylık çok şükür, şimdi ikinciye hamileyim 31 haftalık 🥹
Aslii35 Tugce-12 ben sadece adet olana kadar korundum adetten sonra korunmadım ve suan hamileyim sanırımm testlerim pozitif ☺️
Utkum2014 Tugce-12 bende korun canım bir adet dönemi kadar olsa bile… sana son adet tarihini sorduklarında net bir tarihin olur ve rahimin toparlanmasi için biraz vakit gerekiyor bende kürtaj oldum 3 ay korunma verdi Dr ama ben 5 ay bekledim psikolojik olarak çok etkilenmiştim korunmayı bıraktıktan sonraki 3. Adet döneminde gebe kaldim ve çok şükür şimdi 23 haftaligiz.
Tugce-12 Utkum2014 Allah tamamına erdirsin inşallah canım çok sevindim darısı bizim başımıza inşallah benim kürtaj olalı 10 gün oldu korunuyorum hiç ilişkiyede girmedim ama hala kanamam ve ağrım var azda olsa normal mi
Utkum2014 Tugce-12 çok normal kuzum benim lekelenmem 21. Güne kadar sürmüştü tahminen 30. günle 40.gun arasında yeni adetini görmeye başlarsın rabbim hayırlısını nasip eylesin insallah bende teşekkür ederim💞
Tugce-12 Utkum2014 peki size düşük olduktan sonra rahim filmi pıhtılaşma testleri kromozom testi filan yaptırın dediler mi
Utkum2014 Tugce-12 yok yavrum benim 1 oğlum var 8 yaşında kürtaj olduğum bebeğime korunurken hamile kalmistim 6 haftalikken ogrenmistim 12.haftada kontrolde öğrendim ki 8.haftada kalbi durmuş direk o gün kürtaja aldılar hersey rabbimden… ilk dusukte o testler istenmiyor diye biliyorum canım. Ama sen kafamda soru işareti kalsin istemiyorum dersen pıhtılaşma testi yaptır kuzum.
Tugce-12 Utkum2014 benim ilki kimyasaldı yani bebek hiç oluşmadı dokttor onu düşükten saymıyor 2. Kese oluştuğu için 1. Düşük bu diyorum filan dedi Allah büyüktür bakalım ne olacak