melgandi merhaba,
2 dusuk yapmis ve 3. De cok sukur 21. Haftaya ulasmis birisi olarak yaziyorum.
Hepsinde bu ilaci kullandim kesinlikle cok faydasi var sadece agizdan alindiginda cok uyku sersemlik ve bas dönmesi yapiyor.
Doktorun bu konuda detayli bilgilendirmesi cok onemli bence, ilk hamileligimde doktorum olayin ciddiyetinden bahsetmedigi icin dikkat etmem getektigini dusunmemistim asiri olmamakla beraber hareket halindeydim ama size verebilecegim en buyuk tavsiye yatın dinlenin bol bol uyuyun bol su tuketin ve kendinizi korkutup strese sokmayin. İlk haftalar dinlenmek agir kaldirmamak yukariya uzanmamak gercekten cok fazla onemli yerlesmeye calisan bebisi zorlamamak gerekiyor cok gucsuz malum.
Sormak istediginiz birsey olursa yardimci olmak isterim.