Merhabalar. Tüp bebek tedavisine başlamayı düşünüyoruz. Ancak dün sağ yumurtalığımda 5 cm kist olduğunu öğrendim. Bir de pcos hastasıyım. 65 gündür regl olmadım ve doktor kendiliğinden gelmek üzere olduğunu söktürücü kullanmamamı söyledi. Bu kist tedavi olmadan tüp bebeğe başlayamayacağım söylendi. Türkiye’de bulunan doktor da regl olunca doğum kontrol hapı kullanmamı gerilemesine yardım edebileceğini söyledi.
Başına bu durum gelen var mı? Ben bu kistte. En hızlı nasıl kurtulabilirim? Soğan kürü denesem hızlı sonuç alabilir miyim? Lütfen cevaplar mısınız