hamileliğimin başından beri ben de aynı problemi yaşıyorum kendi doktorum 25 mg verdi sonra tekrar kontrol etmedi ben de endokrin bölümüne gittim orda 25 mg yetersiz görüldü 37.5 mg çıkarıldı bir sonraki kontrolde 50 mg a çıktı en son 2 hafta önce gittim ve 3 gün 75 mg 4 gün 50 mg şeklinde ilerleyeceğiz dedi haftaya tekrar kontrolüm var. kendi doktoruma sürekli doz artırımı oluyor bebekle ilgili bir sıkıntı yaşar mıyız diye sordum, t4 değerin normal rahat ol dedi. mutlaka bir endokrin uzmanına görünün bence.