Merhaba arkadaşlar 37. Haftama girmek üzereyim ama son 1 hafta 10 gündür ayaklarım feci şişiyor. Yatıp kalktığımda inmiş oluyor biraz sonra yine şişiyor hemen. Yürüyüş yapmam lazım ama ayakkabıları ayağıma geçirip hastaneye bile giderken çok zorlandım. Üstelik bu ayakkabılar 1 numara büyüktü ayağıma. Hava soğuk olduğu için terlik de giyemiyorum. Ayaklarımın özellikle üst kısımları ağrıyor o yüzden ayakkabı içine sokmam işkenceye dönüştü. Bu sorunu nasıl çözüyorsunuz? Ayakkabı veya terlik dışında ne alternatifi var bunun?