aliandalina M_22 ilk hamileliğimde açlık tokluk kan verdim değerlerim normal olduğu için istemedi doktorum Gebeliğimde açlık tokluk istedi değerlerim yüksek çıktı önce 50 ml şeker yüklemesi yapıldım yine yüksek çıktı sonra aç karnına kan verdim 2. 75 ml şeker yüklemesi yapıldım 1 saat ara ile 2 defa daha kan verdim toplamda 4 defa değerlerim kimi iyi kimi aşırı yüksek çıktı endokrin bölümüne yönlendirdi doktor gebelik şekeri olduğunu ve diyete başlattı eğer yaptırmamış olsaydım su da artış olabilir bebek ve sen sıkıntı çekersin Bebek ileride şeker hastası olabilir demişti yeme ile kaynaklı değil hormonlar ve gebelikte olan bişey tavsiyem zararı yok bence yaptır en azından
Mervenur_19 M_22 benimde ilk gebeliğim açlık tokluk değerlerine baktı doktorum yaptırmayabilirsin dedi bende zaten düşünmüyordum ve yaptırmadım. Sağlıkla alırız inşallah bebeklerimizi kucağımıza 🤲