Merhabalar. Her hafta gebeliğin gelecek haftasında beni bekleyenler neler diye bir araştırma yapıyorum. Bir sitede 12 haftalık tanımı 11+0 ile 11+6 arası olarak ifade edilmiş. Ben şimdiye kadar hep artıran önceki haftaya bakıyordum. Hesap nasıl oluyor kafam karıştı