dilek3594 Hanımlar merhaba 28 haftalık hamileyim gebelik şekerim yüksek çıkmış şimdilik sadece dikkat edip ölçüm yapıyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı
dilek3594 sadece yediklerime dikkat ediyorum aç karnına ve yemeklerden 1 saat sonra şeker ölçümü yapıyorum sonuçlarım en fazla 180 e kadar çıkıyor sizin gebelik şekeriniz var mı sonuçlarınız nasıl
gtas93 dilek3594 şuan mı 180 e kadar cıkıyor? Evde ölçtügünz aletlemi? 180 galiba baya yüksek bende bugün ilkkez 155 cıkdı .. sınır tokluk şekerinde 140