Merobebe ahh ah her gördüğünde bebek soranlar mı dersin, samimiyetim olmadığı halde bebek yok herhalde sorun kimde diye soranları mı dersin, hamile kaldığımda seviniyor gibi yapıp kürtaj olduğumda gecmiş olsun bile demeyenleri mi dersin.. hepsini yaşadım yaşıyorum. Allah bizi böyle insanlardan uzak etsin. Bizi iyice strese sokan onlar zaten😔