Kızlar merhaba, bugün 6+4 teyim pazartesi günü peceteye silince çok çok az mukuslu kahverengi(ama açık renkli koyu değildi) bişey bulaştı peceteye doktora söyledim gel bakalım dedi kese görünüyor sorun yok ama düşük riskine karşı progestan verdi kapsül ve 1 tane iğne yaptırdı,şuan iyiyim ama az önce yine peceteye silince iplik gibi boyu ancak 1-2 milimetre kadar yine geldi bu arada kahverengi de değil aslında tam sütlü kahvemsi var mı bu durumu yaşayan?