GozdeGunduzz Kızlar iki gündür hastaneye gidip geliyorum. 2 hafta önce gebe olduğunu öğrendim birkaç gün sonra hastaneye gittiğimde kese gözüktü son adet tarihine göre 7 haftalık hamileyim şu an. Dün tekrwr gittiğimde doktor 6+2 dedi ancak kalp atışlarının yavaş olduğunu söyledi kan tahlili yapıldı hepsi normal çıktı bugün de gittim yine aynı şeyi söyledi daha önce bunu yaşayan oldu mu
uzaydanbirisi Benimde öyleydi hatta düşük tehlikesi vardı ama içini ferah tut dua et, şuan 14 haftalığım ☺️Doktorum bebeğin çabasına bağlı bu saatten sonra demişti , bol bol dua et