melekustundag sağlık ocağı hemşirem doktoruna Danış Eğer onay verirse 22 haftalıkken gel ilk dozunu yapalım dedi. Doktorum onay verdi hemşirem gelmedem 1 gün önce mutlaka ara dedi Gitmeden bir gün önce aradım aşıların olmadığını gelir gelmez size haber vereceğimizi söyledi Şu an 27 haftalık olacağım hala bir Siz seda yok aramadılar aşı daha olmadım yani. Aşı olup olmamam bir sorun teşkil eder mi ya da geç olmam bir sorun teşkil eder mi Gerçekten bu konu hakkında hiçbir bilgim yok kontrolüme Daha iki hafta var gidince doktoruma danışırım.🌸