asyasemin İlk hamileliğimde hep düşüktü ilk aylar özellikle birde otobüsle yolculuk yapınca sanırım yorulunca aç kalınca felan düşüyordu. Doktora sorduğumda düşük tansiyonu severiz dedi. Yüksek olmasın dedi. 2. Bebeğime hamileyim 3. Haftadan beri tansiyonum düşüyordu, aynı zamanda mide bulantısı 4. Aydan sonra düzelmeye başladı. Çok şükür yüksek olmasında düşük olması zamanla azalıyor canım. Sağlıkla al kucağına inşallah 🤲🏻💜 Birde mümkün olduğunca aç kalmamaya çalış. Yolculukta yanında mutlaka çizi, çubuk kraker bulundur. 🌺