Kızlar merhaba sağlık ocağın da tetanoz aşısı kalmamış. Geldıgınde vurulursun diyor hamılekıkte kaçıncı haftaya kadar vuruluyor ? Gittiğim hastaneme sordum varmış aşı ama duyar vermedıler gelince ogrenebılırsınız dedi sizler özelde vuruldunuz mu vurulduysanız ücret ne kadar? Ne yapacağımı Bılemedım yardımcı olursanız sevınırım