Evet bu soruyu sorduğuma göre anneler kervanına geçmiş bulunmaktayım🥲 benim bebeğin günde 5-6 kez bezi değişiyor fakat hep kakasını yapıyor belki 1 veya 2 kere çişini yapıyor bu sütün yetmediği anlamına mı geliyor doktora gittim 3 çiş 3 kaka dedi ama ne kadar emzirdiysem çişini yapamıyor mama takviyeside yapıyorum neden olur acaba ne yapmam gerek çişini yapması için🥺 bi insan çiş kaka bekler mi bekliyomuş anne olunca anladım🫣