emir_01 yok canım ne kusuru bende sıfır olduğunu duyunca moralim çok bozuldu çok araştırdım dokturumuz benim de morfoloji 0 ama 2 tane çocuğum oldu dedi. Eşimin sperm hareketliği çok az sıkıntılı idi emodex vitamin verdi sabah akşam keçiboynuzu pekmezi içti. Bende Bi sıkıntı yoktu ama bende keçi boynuzu pekmezi içtim beslenmeme dikkat ettim o kadar. 2 ay sonrasında hamile kaldım rabbim sizinde gönlünüze göre versin inşallah