caglauckaya Hamilelikte saç boyatmak iyi değil diyorlardı da son haftalardayım artık saçlarım beyazladı iyice 😁 boyatmakta sıkıntı olur mu 🧐
cisemkiymethosafff25 caglauckaya doktor 16 hafta bittikten sonra bitkisel ve açıcı kullanmadan boyayabilirsin dedi watsons ta bulabildik
1anne2bebek__ caglauckaya 19. Haftamda kendim evde boyadım. Balkonda 2 tane de maske taktım 😷 yıkarken de önce saçımı aşağı doğru atıp iyice duruladım ağzıma girmesin boya diye. Şükür sıkıntımız yok inşallah olmaz. 25. Haftadayım. Doğuma yakın bi daha boyarım
caglauckaya 1anne2bebek__ bende boyatmak istiyorum 37+5 deyim az kaldı aslında sabrettim baya da çekimde yapacağım o yüzden istiyordum
Yagmure caglauckaya son dönemde artık pek bir etkisi olacağını düşünmüyorum kendimde son ayda boyatıcam
Amorfati23 İlk hamileliğim de 3. aydan sonra boyayabilirsin demişti doktorum ben 5.ayıbeklemiştim… Şimdi yine 5.ayı bekliyorum 😂 beyaz kapatıcı sprey var gratiste onunla takılıyoruz 🤭
caglauckaya Amorfati23 sprey de zararlı değil mi aslında 1 günlük kullanabilirim doktora danışarak pazartesi gideceğim 🤓
caglauckaya Yagmure Bende öyle düşündüm pazartesi bi soracağım boyat derse boyatırım olmadı ya da gün verirse doğum için doğumdan sonraya kalır 😇