Syd_nrr Instagram pijaboxoutlet ❤️ kesinlikle bak birde kampanyaları başladı doğum gununun olduğu ay alışveriş yaparsanız %50 indimli oluyor. Birde outler ürünleri de var normalde var. Outletlerde nokta kadar zor gözüken lekeleri falan oluyor daha uygun.
Mart dogumluyum martı bekliyorum 😂 iki takım alcam. Nisan ayında eşimin doğum günü o zaman da bı tane onun hesabından alcam kendime öyle yapabilirsin sende
TC lazım oluyor sanırım sipariş esnasında bide kendi adına olan hesap numaran üzerinden almak zorunxaymissin ordan belli oluyomus doğum tarihin
Eşimden alcaginda da onun hesap nosundan
Dolap hesapları da var orda kargo ücretsiz hemde sanırım öyle de alabilirsiniz galiba