Cansu10 Melissssa benim 20.haftadan beri var canım ilk başta göbeğimin altındaydı sadece 30 lu haftalarda uzadı çizgi 😊
Muhammedamine Reyhan123 benimde olmaz artık diyordum oldu 🤷♀️ 29 haftada çıkmaya başladı 31 haftalık olduk baya kahverengi oldu göğsümün altına kadar . Bide göbek deliğimi ortalayamamış yanından geçiyor😂
Sevilmesebebi Melissssa 16. Haftadan beri var şimdi üstten göğsüme doğru belli oldu artık tamamen çizgi var aşağı kadar
SerSel En erken benim sanırım😳8 haftalıkken hafif silik vardı gittikçe belirginleşti şuan 18+4 oldum baya belli🙈
minik23_ Melissssa 14. Haftada oluştu ama sadece göbek deliğimin altında 26.haftadayız henüz yukarda yok
Selale_bati Melissssa valla ben ilk hamile oldugumu gobegimdeki cizgiyle ogrendim)) vucudumda goguslerimde damarlar cikti mor mor gobegimde cizginolustu ahanda hamileyim dedim kimse inanmadi )) adet olacagim gun test yaptim cift cizgi)