Dilsay bu arada et zor piştiği için ben genelde şöyle yapıyorum kuşbaşı etleri aldığım gibi hepsini düdüklüde pişiriyorum suyunu da karton bardaklara bölüyorum etleri de soğuduktan sonra porsyon olarak bölüp buzluğa atıyorum pişmiş oluyor böyle etli yemek yapacağım zaman direk buzluktan yemeğe atıyorum aşırı pratik oluyor hemde etleri saatlerce kaynatmaya gerek kalmıyor hemde pamuk gibi oluyor 🤗