Merhaba kızlar 7+5 teyim.
İlk çamlıca erdem hastanesi ayşe katrancıya gittim.
Doktor çok iyi ancak o hastanede doğurmak istemiyorum.
Çamlıca medipolü düşünüyorum.
Aşağıdaki doktorlar arasında kararsızım😞
Ne olur bana fikir verin işin içinden çıkamadım.
Yorumlarınız görüşleriniz çok değerli🫶
Olumlu olumsuz paylaşır mısınız?🌼
-Ayşe kavasoğlu
-Zeynep elmalı
-Ayşe Şeyma Küçükakça
-Zeynep Akçöltekin