Iremnurrmemis23 Bugun hastaneye gittim bebeğimin kafası 2 hafta önde gidiyor dedi normalde 31+6 haftalığım ama ultrasonda 33+1 çıktı riskli gebeliğe perinatolojiye yönlendirdi benim gibi BÖyle olan oldumu bi sıkıntı oldumu korkuyorum bebeğimde sıkıntı çıkıcak diye
Sevvl Iremnurrmemis23 canım benımde 2 hafta geride kafası küçük dedi yolladı ama perınatoloji de içim rahat etti komple mınyon bebeklerin özellikle kafası değil dedi içim rahat etti belki şeninde komple iri bebektir korkma inan perinatolojiye gitmek daha iyi ben özeldi başından böyle gerilik çakınca devlette perınat takıbıne aldı suan ikisine de gidiyorum
Iremnurrmemis23 Sevvl salı günü sıra buldum gidicem inşallah iyidir salı gunude gelmez bana şimdi peki doktor böyle bi durumda sıkıntı yok ama bebek iri normal olamazsın derse zorunlu sezeryan verir mi devlette yapıcam doğumu cunku