SrpDrsn58 Evet Doğum hikayemi paylaşayım 😻 38+5 te spinal sezeryana alındım. Belden yapılan iğne gerçekten hiç acıtmıyo ve hemen bacaklar uyuşmaya başlıyor. 10 dk geçmeden zaten canım kızım Berrağıma kavuştum sonrasında 40 dk sonra beni çıkardılar. Sontayı uyuşturduktan sonra taktırdım sizde öyle yapın hiçbirşeyi hissetmiyorsunuz çıkartınca da acımıyor çok fazla. 6 saat sonra uyuşma geçtiğinde ilk yürümeyi yaptım o çok zor oldu resmen ağladım ama sonra alışıyor bünye. Ne kadar çok yürürsen o kadar çabuk toparlanıyorsun. 2 gece kaldık hastanede şimdi canım kızımla evdeyiz.
Canisi44 SrpDrsn58 allah analı babalı büyütsn bnde bugün bütün tahliller yapıldı pazartesi alacam anestezciye gstercm sezeryan için anestezci herhangi bir kağıt veriyomu doktora gstermek için