Kızlar bugün 3. Gün karnında bi sancı var ilk gün acile gittik ama birşey yok denildi artık yerimde duramıyorum iki büklüm gezmekten yoruldum 27 haftalık hamileyim başına böyle birşey gelen varmı gaz dediler ilaç işe yaramadı iltihap dediler oda işe yaramadı serum yedim ama yok hafifleyip tekrar başa sarıyor 🥺 başına gelen varmı ne olabilir