Nazli-61 Kızlar dün nstye girdim çıkınca doktorun ağrı hissediyor musun diye sordu.Sancı gözüküyor mu bende aceleden sormayı unuttum o an.Anlayan bakabilir mi ?
umena Nazli-61 bende nst deyken asistan odaya hışımla girip ağrı hissediyo musun dedi nst baktı ödüm koptu sonra güzel nst dediler anlamadım o an gerçekten çok kötüydü benim icin 😬
Nazli-61 umena bende benzerini yaşadım dedim acaba sancı var diye mi doktor öyle sordu haftası küçük olunca insan panik oluyor 🙈