Mervekara5 bende 28 haftalık gebeyim bugün aynı korku ile doktora yazıp apar topar gittim. Eğer anormal bir durum var ise 12 saatlık zaman diliminde 10 dan az hareket hissediyorsak direk doktora gitmek gerekiyormus, birde sadece tekmeleme hıckırık gibi hareketler de değil illa ki hissediyorsunuzdur dönme veya karna bası uygulamasını o zamanlarda karın geriliyor cunku. Ben yemek yedikten sonra hareketlenmedi birde bir türlü uyandıramadım sabahta uğraştım gelmeynce kosa kosa doktora gittm. Hiç beklemeyin anormal bir durum oldugunda. Ben cok korktum açıkcası.