sonnenschein Kızlar polis tayinleri ne olur sizce bu sene batıya gidecekler depremden etkilenen 10 il çıkma şansı yüksek diyorlar
cahillesohbetikestim sonnenschein bizde doğuya bekliyoruz hala gelen giden yok bu sene çıkacak gibi ama batıdakilerin çoğunu deprem bölgesine çekeceklermiş öyle duyum aldık ama bakalım hayırlısı olsun ortalık çok karışık ve belirsizlik çok fazla 🙄
Sevvl sonnenschein yüksek değilde biraz isteğe bağlı olacak gibi benim eşim Malatyalı yazarsam çıkar diyor kendi memleketi hem bi suru ihtiyaç var ben istemiyorum suan doğum üstü bebekler ile galan bakalım ne olacak
Bebeginehasret sonnenschein bizimde dogudan bati askeri personel ama gec aciklanir gibime geliyor cnku deprem bolgelerindeki butun memurlarn tayin sayfalari acildi
sonnenschein cahillesohbetikestim bizim Doğu bitiyor ama her şey çok karıştı bu sene hayırlısı olsun hepimizin hakkında
sonnenschein Sevvl şuan bu şehirler yok olmuş durumda toparlanması yine ayları bulur bebekler küçük olacak bende istemiyorum açıkçası ama bakalım canım hayırlısı
Sevvl selinsmother cıkma değil canım bende net bilmiyorum ama doğu görevi yapan yapmayan nerde yaptığın bile değişiyormuş zaten doğu yapmadan imkansız istedıklerı yere cıkmask
selinsmother cahillesohbetikestim hatay büyükşehir ama resmi yazı geldi kendi memleketiniz ve eşinizin memleketi hariç deprem bölgelerine batıdan batıya tercih yapabilirsiniz diye 🤷♀️
sonnenschein Bebeginehasret baya geç açıklanır canım normalde şu tarihlerde tercih yapmış olmamız lazımdı, daha tercih bile yapılmadı
cahillesohbetikestim sonnenschein Amin canım inşallah bir haber alırsak buradan haberleşelim inşallah ❤
Bebeginehasret sonnenschein biz aralkda yazdk canm hava kuvvetlerinde erken yaziliyor ama gec aciklaniyor
selinsmother cahillesohbetikestim evet farklı bence ikiside iç işleri bakanlığına bağlı ama sistemleri değişik