Kızlar 34. Haftama girdik cok şükür. Doğuma az kaldi ve ben deprem bolgesınde yasiyorum adanadayım. Etrafmdakı ınsanlar sürekli olumsuz konusuyorlar ayy dogurcan nerdeyse erken doğum olcak ayy şansa bak tam da bu zamana denk geldi bilmemne bitanesi de cıkıp demiyor ki olumlu bir seyler soyleyim moral verim yok ama hepsı sanki anlaşmiş gibi her biryerden sadece konusmasını biliyorlar zaten evimizde rahat rahat duramiyoruz dogumumu nasil yapacam bu deprem bolgesınde ılk kırk günü nasıl gecırecem hep korkuyla yasıyorum kaygılarımla yasıyorm zaten birde ınsnlar daha cok sinir ediyor beni lütfen yardmcı olun sızın gbı hamişlerin olumlu düşüncelerine ihtiyacm var