Havran26 Merhaba kizlar diyarbakir memorial a giden dogum ucreti ve muayene ucretini bilen var mi acaba . Birde gamze hanıma gitmek istiyorum gidenler yorumlariniz nedir
Pamukipliki Burhan özele gidiyorum sgk ve emniyet indirimli 480 civarıydı sgk yoksa 1100 gibi bir fiyat vermişlerdi