Kumarslancagla9 asilama da cok iyi iki arkadaşım aşılama yaptırdı ilk seferde tuttu. kadın hastalıklarında da çok iyi ama gebelik takibi için aynı şeyi diyemicem…
33.haftam da bıraktı beni 1 saat dışarda bekledik kendisini hiç bir bilgilendirme yapılmadı işte muayene uzun sürecek diye bu arada abartmıyorum tam 1 saat…
neyse eşim en son sinir olup kapısını çaldı. eşimi ne zaman alacaksınız ddi içerdeki iki bayan hemen çıktı beni çağırdı doğumunu yaptırmayacağım ddi direk daha sandalyeye oturmami beklemeden ve erken doğum riskim vardı. bi de yok başka dr a yonlendireyim yok bu sefer muayene edeyim diyor istemiyorum arayip soyleyin muayene olmadı odememi yapsınlar dediğim de esin agresif daha sakin olsun doğumunu yaptırırım ddi istemiyorum dedim ve çıktım o zaman doruk yıldırım daydı