Gulzar Merhaba kızlar aranızda kalıcı oje (shellac) yaptıran varmı? Yani bir zararı olurmu ? Bebeğe her hangi bir zararı varmı? Ben hep yaptırırdım geçenlerde kız yaptırma dedi de bende ne zamandır yaptırmıyorum bebeğe bir zararı olur diye 4 gun sonra randevum var dokdora sorucamda sizlerinde fikrinizi almak istedim 🌺💖
Melinoee Gulzar Yanlış anlamazsanız tamamen merakımdan soruyorum. Kalıcı ojede abdest geçerli mi? Normal ojede geçerli olmuyor diye biliyorum ve kalıcı oje yaptıran hiç yok çevremde. Lütfen yanlış anlamayın 🙏🏻
Melinoee Tosbik Anladım teşekkürler cevabınız için yaptıracağımdan değil merakımdan sordum🤗 Hanımefendi dilerse yaptırabilir ancak normal ojeyi bile doktorlar tavsiye etmiyor hamileyken ki kalıcı olanı sanırım hiç onaylamazlar 🙂
Tosbik Melinoee ben bir zarari oldugunu dusunmuyorum açıkcası. Bnde bekarligimdan bu yana yaptryorum cok seviyorum 😍. Ipek kirpik boya dövme alayı var bnde ☺