26Merve26 efeduru bende anlamıyorum hemde hiç zaten bizim hareketlerimiz yavaşladı eskisi kadar aktif değiliz
efeduru 26Merve26 yaa ama o normal ona takılma sürekli hareket halinde olamaz zaten günün cogunu uyuyarak geciriyolar
AyFa1608 26Merve26 bazen hareketli bazen durgun oluyor. Doktoruma söyledim biraz kilom da var benim. Her bünye bir olmaz her hareketini hissetmezsin günde 1-2 hissediyosan sıkıntı yok. Ama ultrasonda ben görüyorum felaket hareketli bi bebeğin var dedi. 29+1 deyken. Dün mesela fazla yoktu az hissettim. Bugün uyandığımdan beri hiç durmadı karnımı çekip duruyor. Biraz da olsa hissediyosan sıkıntı yoktur korkma🥲
Mlkkrcn 26Merve26 senin zayıf veya kilolu olmana göre değişir o canm. Zayıf anneler bebeğin hareketlerini daha erken haftalarda hissedebiliyor, ve daha önceden dısardan da belli olabiliyor, yan kişiden kişiye değişiklik gösteriyor bu durum
AyFa1608 26Merve26 yavaş yavaş yerleri daralıyor artık. 23. Haftada tekmesi mesela elime geliyordu ama artık tekmeden ziyade böyle kıpırdanma gibi kayma gibi hissettiriyor. Hareket hissediyorsan sıkıntı yok önemli olan az da olsa hissetmen korkma.🙂
Sevval0308 26Merve26 ben kilolular geç hisseder totemini yıkmış biri olarak 😂😂83 kilo ile başladığım yolculukta şuan 89 kılıyoruz 20+4 uz elhamdulillah. 16. Haftanın sonundandir pıt pıt hissediyordum 18 in sonundandirda içerden beni vuruyor canım kızım 😂😂dışardan gorunmuyor ama canımı yakıyor çok şükür :)
Sevval0308 26Merve26 Allah razı olsun mesela bugün hiç birşey hissetmiyorum bende ilk oldugum için senle ayni hisleri paylaşıyorum rabbim iyilik versin evlatlarımıza da bize de 😍