Elzsy2023 Hatice_123456 öyle birşey yok. Benim kesem yusyuvarlaktı. Herkes kız dedi. Oğluşum oluyor. Kısmet :)
ArvenMom Hatice_123456 tamamen tahmin üzerine gerçeklik payı yok 15 yıl okuyan doktor keseyr bakarak söylerdi yoksa
poyrazin_annesi28 Hatice_123456 Burada keseden bakanlar var ama keseden belli olsa doktorlar söylerdi. Böyle bişey yok yani. 16. Haftada öğrenirsiniz doktorunuz söyler 😊💗
Daba Hatice_123456 yok canım 12. Haftada olusuyor ben hep arastirdim hafta hafta . Insallah hayirli guzel saglikla kucaginiza alirsiniz
Deletedmom_116 Söylüyor değil sadece tahmin o kesinliği yok bende tahmin ediyorum öyle ama hickimseye demedim ki Keisn soncu
Deletedmom_116 Söylüyor değil sadece tahmin o kesinliği yok bende tahmin ediyorum öyle ama hickimseye demedim ki Keisn soncu
Eylulkelebegi Genelde fasulye gibi olursa erkek yuvarlak olursa kız derler ama bilemiyorum tabii benim yuvarlaktı kız oldu alakası var mı bilemiyorum 😁