Byz55 Merhabalar 23 haftalık hamileyim dün akşamdan beri adet ağrısı gibi ağrı çekiyorum belim kasıklarım bugün yine hafifledi doktprum magvital kullan bol su iç geçmesse gel dedi ben 3 gün önce gitmiştim zaten herşey yolundaydı acaba yarın da geçmesse gitsemmi yoksa pazartesiye kadar beklesemmi ?
Slcnslcn Byz55 doktorum bana dinlenmene rağmen geçmeyen agrin olursa mutlaka gel. Yorgunluk yada gaz kaynaklı olabilio cogu agri. Bekle dinlen ona göre demisti.
Byz55 Slcnslcn kendimi yormuyorum ki canım hep yatıyotum uzanıyorum uzandığım halde ağrıyor bişeyim yoktu dün bir anda girdi bende anlamadım