Papatyaaa__ Merhaba Günaydın güzel anneler💜🤭Hamilelikte nasıl beslenmeliyiz?yani çocuğa kilo aldıran besinler hangisi? 18+3olduk🌼💙Sohbet edelim hepimize fikir olsun😊✨
2022bebeki Papatyaaa__ Ben genelde protein ağırlıklı beslendim, süt ürünleri, kuruyemiş,balik muhakkak haftada 1-2 tükettim. Tam buğday ürünler, eğer kaçırdığım olduysa diğer öğün telafi ettim. Kefir, maden suyu,muz, ceviz, yumurta,yulaf siklikla tükettiklerim
Deletedmom_116 Aklıma ne gelirse yiyorum🤣Genelikle vitamin desteği almadigim için sebze meyve kaşar ağırlıklıyiz normalde düşük olan Vitaminlerim ilaçsız tavan yaptı🙈🌹
Papatyaaa__ Deletedmom_116 sebze meyve bende çok yiyorum en çokta salata🤭😊bende vitamin desteği almıyorum ancak meyve sebze🌼
Papatyaaa__ 2022bebeki süt sevmem ama süzme peynir yoğurt yerim kuruyemiş muz fln sebze yiyorum ama o kefire bi türlü alışamadım🤣🤭🤭
Deletedmom_116 Papatyaaa__ kendim gibisini görünce sevindim🥰Doğal yolla heesye güzel bide Koydeyim Meyve değilde sebze vs Kendim yetistirince Rahattım İlaçtan çokça iyi bence❤️
2022bebeki Papatyaaa__ Bebeğin kemik gelişimi ve boyu için birerbir ama bebekler için mecburi sevmesek de yemeliyiz🤗
Papatyaaa__ Deletedmom_116 sebze salata çok yiyorum en güzeli organık valla💜😊sadece bazen acaba yetiyormu? bebek kilo alıyormu diye düşünüyorum
Deletedmom_116 FatmaAselinAnnesi_60 En son detaylıca 507 gramdi şimdi ne alemde haberim yok😂♥️3 hafta geçti
Deletedmom_116 FatmaAselinAnnesi_60 😂Benimki minyon bişi heralde dicemde boyu uzun bakalım doktordan sonra atağa gecto 😂😂On gündür Snairim bı kilo oldu gibi hissediyorum 😂😂😂
FatmaAselinAnnesi_60 Deletedmom_116 senin ki Toşuncuk olacak bak gör sahi 3 haftadır niye gitmedin kız bn meraktan çatlardım doktorum beni 3 haftada bir çağırıyor 😂