Ugy Kızlar merhaba bi sorın olacaktı bugün tam 25 haftalığım kontrolden çıktım şimdi kilosu 1600 dedi internette 700 800 gr olur diyor tereddüte düştüm bende acaba yanlış mı söyledi. Bir de bacak botu haftasına göre uzun dedi bi sıkıntı olur mu acaba
Gizzgzz Ugy bana 600 gram dedi ve güzelmiş kilosu 23. Haftada. 27 den sonra 1 kiloyu geçecek demişti normali buymuş
Sila66 Ugy benım 25=5 de 905 di hocam haftaya 1 kilo olur Dedım yok kız dedi güldü sonra ha yok olur hafta dedı 26 gırdım bakalım kaç kılo sizin masallah 🧿
selinsmother Ugy ultrason kağıdı verdiyse ordan tekrar bakın bence ☺️ o an heyecanla öyle duyulmuş olabilir. 28 haftada 1600 çıktı benim ultrasonda 30 haftalıktı
Deletedmom_116 Ugy olsa olsa 1100 falan olur Bı yanlış ölçüm var sanırım 22 de 507 gramdi benim bebeğim
AyFa1608 Ugy naptın kız maşallah. Bence yanlış demiş olablir. Şekerin falan var mı desem sanırım şeker varken de bu kadar çok olmaz. Benim 24+4 de 756 gramdı. 27 de 990 gramdır gayet iyi demişti
Aselhumaninannesi Ugy 600 gram demiştir belki o bir yanlışlıkla söylenmiş olabilir olmazsa tekrar muayene olun bence bacak boyunun uzun olması sorun değil ailede sulalenixde uzun vardır ondan dolayı benim yeğenim de öyle şimdi bebeğimde öyle uzun
Ugy Aselhumaninannesi olabilir canım yanlış anladım galiba haftaya bi daha gideceğim tekrar sorarım aynen bem 1.80 baba 1.90 bende öyle düşündüm ama insan yine bi sormak istiyor ☺️
Aselhumaninannesi Ugy benim bebiste uzun bacakliymis eşim seviniyor diyor numune dayiyla sana çekmemiş diye ben ve bir erkek kardeşim kisayiz geri kalan herkes uzun biz ikimiz anneme cekmisiz bizim doktorda güldü sen o numuneyi sevdin de evlendin diye 😂