Benim de ilk silik çıkmıştı canım bence bir polikliniğe gidip kan vermelisin ya da acile gidip kasık ağrın olduğunu ve gebelik şüphen olduğunu söyle kan idrar testi ver hemen çıkıyor. Ben o şekilde yapmıştım. Gebe çıktım.Bu arada erken gebelik testi yaptın değil mi ?