Aslim12 evet bir sebebi yokmuş bebeğin ayağını o pozisyonda tutup kemik öyle gelişmiş olabilir dedi doktorum benden size tavsiye iyi bir doktor bulup araştır şimdiden ben bilmiyordum detaylı da görünmedi doğunca öğrendim bir sürü ozellere paralar harcadık çocuğun ayağını daha kötü ettiler devlet Hastanesi’ndeki bu doktoru bulduk resmen sıfırdan başlayıp düzeltti ayağını çok şükür
Evet biz 9 aylikken ameliyatta olduk kızımın iç kısımda bir zar gibi birşey vardı ayağının yan tarafından girip o zarı kestiler ama herkeste olacak diye birşey yok ve ileride de eğer nüks edip tekrar dönme olursa ameliyat yapıp tedaviyi bitiriyorlar düzeliyor ama şimdi küçük diye doktorumuz ameliyatlı bir durum hem yok hem de daha küçük ayakkabıyla düzelen birşey bir sıkıntı da görmüyor çok şükür