Kızlar ben 8+5 haftalık hamileyim dün gece 3 şiddetli bel ve kasık ağrısı çektim ama normal bir ağrı değildi yaklaşık 2 saat falan sürdü çok korktum düşük yapıyorum diye ama leke falan d yok progestan fitil kullanıyorum sizce korkmalı miyim bu kadar ağrı normal mi?