Kızlar merhaba 33+4 haftalık gebeyim son bir kaç gündür o kadar çok acıkıyorum ki uyuyamıyorum resmen gece saat 4 gibi uykumdan aç bir şekilde kalkıyorum bugün mesela gece kalktım 1 2 lokma yedim sabah eşimi 8 de işe yolluyorum o zaman ekmek arası birşeyler yedim 2.5 3 saat geçti şuan yine acıktım ben bununla nasıl baş edeceğim ara öğün yapıyorum normalde 3 öğün yemek yiyorum ama yine doymuyorum. 🥺