Dün detaylı ultrasona gittim ve rahim duvarında çentik var dedi doktor ilaç yazdı geçedebilirmiş geçmeyede bilirmiş geçmezse ilerleyen zamanlarda bebekte gelişim geriliği bende gebelik zehirlenmesi tansiyon artışı olabilirmiş bu durumla karşılaşan sonrasında geçen oldu mu arkadaşlar