Sevgili anneler hamile kaldığımı öğrenip doktora gittim geçen hafta doktor daha ilk testlerde çok yoğun bir şekilde idrar yolu enfeksiyonum olduğunu söyledi ve bu bebeğe cok zarar verebilirmis düşük bile yaptırabilir dedi antibiyotik verdi çok endişeliyim başına böyle bişey gelen var mı? 🥺